Tuesday 6 May 2014

Mealshake dan Omega Guard Shaklee

Risau kan bila anak-anak tak sihat, kurang selera makan? Sebagai ibu bapa, kita pastinya inginkan yang terbaik untuk anak-anak terutamanya ketika mereka sedang membesar. Seperti orang dewasa, kanak-kanak juga memerlukan suplemen untuk membantu tumbesaran mereka dengan baik.jangan sangka ibu dan bapa sahaja yang memerlukan penjagaan kesihatan secara maksimum. Kanak-kanak juga berhak mendapat suplemen untuk tubuh badan yang sihat, sekaligus minda yang cerdas.


Kenapa Mealshake dan Omega Guard penting dan terbaik untuk anak anda?

Mealshake:
  1. Nutrien yang lengkap: Memberi 24 jenis A ke Z vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan mineral akanmemberi kesan kepada penyerapan vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  2. Bekalan nutrien utama untuk sel-sel tubuh: Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalammembentuk kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel vaksin yang lain-lain.
  3. Membantu Tumbesaran: Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
  4. Anti-oksidan: Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen anti-oksida bertindak melawan jangkitan & anti-penuaan.
  5. Mengembalikan Seri  Wajah: Mengandungi vitamin B-Kompleks, zat besi, & copper yg cukup utk mbentuk sel-seldarah merah yang sihat, sekali gus memberi komplikasi wajah/kulit yg cantik.
  6. Detoksifikasi: Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut / ususpergerakan) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
  7. Rasa sungguh lazat sesuai utk semua golongan: Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi; penambahan segera nutrien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.

Cara Pengambilan Mealshake:


  • Bayi untuk 6 bulan hingga 3 tahun - 1 sudu kecik 2-3 kali seminggu
  • Kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas (Anak-anak yang lebih aktif dan terdedah dengan ramai orang terutamanya yang sudah ke tadika) - 1 sudu besar setiap hari
  • Golongan dewasa – 1 sudu besar 1-2 kali sehari
  • Mealshake boleh dicampur atau dikisar dengan buah-buahan,dijadikan smoothie,campur dengan susu segar,walau apa pun jenis minum kegemaran anda.
     
    Sekiranya anda juga sedang mengambil ESP & Perfomance Drink, boleh dicampur skali. 

    Sesuai utk anak yg kurang selera makan/picker eater/golongan remaja/tua yg kurang berat badan. 
       Omega Guard:
      1. Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
      2. Meningkatkan sistem imunisasi
      3. Menapis segala virus dan bacteria daripada badan
      4. Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 dari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan
      Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

      Email: norliazirajusoh@gmail.com
      SMS / Whatsapp 018-2911768
      SID: 1098789

      No comments:

      Post a Comment