Wednesday 22 October 2014

Saya Adalah Pengedar Vitamin Shaklee.

Pada awal pembabitan saya dengan vitamin Shaklee adalah kerana niat saya ingin menyusukan bayi pertama. Di awal kelahiran Umar, saya hanya seorang pembeli vitamin ini. Saya mengambil set menyusu, tapi bila diambil secara berterusan, saya perhatikan kulit tidak lagi kering malahan semakin lembut. 

Namun, akibat terlalu gembira dan puas hati dengan kesan vitamin berkenaan, saya mendaftar sebagai seorang pengedar Shaklee, yang juga dikenali sebagai SID (Shaklee Independant Distributor). Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Bandar Baru Bangi, dan juga Kajang. 


Kepada sesiapa yang tinggal di luar dari kawasan di atas, saya masih akan memberikan khidmat secara pos. Jadi tidak timbul masalah dari segi jarak tidak kiralah di mana saja anda berada. Selagi berkesempatan, saya akan tetap berkhidmat.

Saya adalah pengedar Shaklee, jika ada sebarang soalan mengenai vitamin-vitamin semulajadi ini, silakan menghubungi saya. 



Vitamin Shaklee sesuai untuk sesiapa sahaja, tidak kira usia mahupun jantina. Sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan dari segi luaran dan dalaman, bolehlah mencuba vitamin Shaklee. Ramai yang sudah berpuas hati!


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

Email: norliazirajusoh@gmail.com
SMS / Whatsapp 018-2911768
SID: 1098789

No comments:

Post a Comment