Wednesday 26 February 2014

Energizing Soy Protein: Kegemaran Kami Sekeluarga.

Kenapa Energizing Soy Protein menjadi kegemaran kami sekeluarga?

Energizing Soy Protein amat bagus sebagai sumber tenaga segera yang boleh bertahan sehingga berjam2, malahan disebabkan kerja yang terlalu banyak, selalunya memang tidak sempat makan tengahari, jadi Energizing Soy Protein la jawapannya. Makan waktu pagi, boleh bertahan hingga petang tanpa rasa lapar atau letih.

Soy Energizing Protein telah diiktiraf diseluruh dunia dengan menjalankan paling banyak ujian klinikal ke atas dan protein kualiti tinggi yzng dbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (yang tidak diubahsuai secara genetik) dan diproses dibawah suhu rendah untuk mengekalkan protein yang akan rosak pada suhu tinggi. Setiap 1 tin ESP dibuat daripada 30gram soya dan merupakan pembekal tenaga segera yang berkesan.

Energizing Soy Protein mengandungi 22 jenis asid amino dan satu-satunya produk di pasran yang menyediakan 9 jenis asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh.

Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Kebaikan Energizing Soy Protein yang utama :-

1. Kulit berseri dan anjal - Merangsang rejenerasi kulit dan otot, memulih kedutan dan mengembalikan keserian kulit.

2. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan sebagainya.

3. Memulihkan pigmentasi - Melambatkan uban, rambut gugur, masalah pigmentasi dan freckles.

4. Memperbaiki memori - Menguatkan ingatan dan kecerdasan otak.




Ingin menjadikan ESP sebagai kegemaran keluarga anda juga?

Hubungi saya untuk membuat tempahan atau maklumat lanjut.

Email: norliazirajusoh@gmail.com
SMS/whatsapp: 018-2911768

No comments:

Post a Comment