Thursday 27 February 2014

Harapan Bersama Shaklee.

Dahulunya, tidak banyak yang saya tahu mengenai pemakanan ataupun makanan tambahan. Jika sakit, saya fikir untuk makan ubat sahaja.Tidak pernah terlintas mengenai makanan tambahan yang lebih baik dari ubat-ubatan. Ubat, diambil bila sakit. Tetapi, makan tambahan sekiranya diambil, akan banyak membantu kesihatan agar lebih baik. Risiko untuk menghadapi masalah kesihatan InsyaAllah pasti akan berkurangan. Asalkan diambil secara konsisten. 

Harapan saya, seperti yang sudah saya maklumkan dalam entry sebelum ini, ingin melihat lebih ramai rakyat Malaysia menjadi lebih sihat. Walapun semua orang akan jadi tua, walaupun semua orang akan mati, biarlah kehidupan semasa tua juga adalah berkualiti seperti waktu muda.

Tentu anda tidak mahu hidup sehingga lanjut usia tetapi tidak mengenali ahli keluarga terdekat, hidup sebagai orang tua yang sakit lutut, sakit urat apatah lagi jika orang muda yang terpaksa menelan pelbagai jenis ubat hospital.

Dengan menyertai Shaklee saya berharap dapat membantu anda untuk mencapai apa yang saya impikan itu. Ramai juga yang merungut vitamin Shaklee mahal sangat harganya, tapi jangan risau, masalah tu ada penyelesaian, asalkan anda ingin mengubah gaya hidup masing-masing.

Tiada salahnya jika mahu berubah ke arah kebaikan, bukan?

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

Email: norliazirajusoh@gmail.com

SMS / Whatsapp 018-2911768

No comments:

Post a Comment