Thursday 27 February 2014

Peluang Berjaya Bersama Shaklee.





Lelaki dalam artikel di atas ialah Roger Barnett, iaitu CEO Shaklee pada masa ini. Adakah anda ragu-ragu dan ingin membuktikan kenyataan beliau? Entry ini memang untuk anda. 

Formula kejayaan dengan Shaklee, tersangatlah mudah...

Step 1
Sertai Shaklee - hanya dengan bayaran pendaftaran RM75 SEUMUR HIDUP, anda boleh menamakan saya sebagai penaja anda dan saya akan tunjukkan keistimewaan berada di dalam group kami.

Step 2
Mulakan bisnes - BAGAIMANA??

Jangan risau, anda akan diajar sehinggalah anda pandai dan semua orang inginkan anda berjaya dan tiada siapa akan cemburu.

Boleh buat bisnes dropship dengan hanya menunggu customer bayar baru order dari Shaklee, semuanya mudah, dilakukan dihujung jari. Saya lebih selesa buat dropship saja. Promote dan promote, bila ada orang order, barulah kita order dari Shaklee. Senang bukan?

Boleh keluarkan sedikit modal untuk menyimpan stok, mungkin ada customer yang perlukan urgent, untuk COD atau yang anda ingin pos sendiri. Biasanya stok yang dikumpul masa closing. Apa tu closing? Nak tau, kenalah join kami dulu.

Ataupun ada pelbagai tips untuk membuat bisnes ini. Semua akan dikongsikan jika anda menyertai kumpulan kami.

Step 3
Kenal produk.

Bukan apa, kalau kenal produk, kita akan rasa yakin untuk cerita kat customer, customer pon pasti akan yakin dengan kita.

Step 4
Mulakan bisnes anda, secara online, faedahnya di sini atau off line, bergantung pada kelesaan anda sendiri.

Step 5
Training

Apabila anda membuat keputusan untuk mendaftar di bawah saya, anda telah membuat keputusan yang sangat bijak, kerana anda akan diserap ke sebuah kumpulan yang telah melahirkan ramai jutawan dan tidak mustahil anda salah seorang daripada mereka.

Melalui group ini anda akan didedahkan dengan maklumat produk, tips2 untuk memasarkan produk dan yang paling penting, amalan rohani amatlah ditekankan.

Anda juga boleh menghadiri seminar dan program latihan yang diadakan dari semasa ke semasa.


#Group Euphoria yang menjadi fenomena dan melahirkan ramai jutawan. Meriah bukan?
sumber : www.mamafaiz.com



Keputusan anda hari ini menentukan siapa anda pada masa hadapan. Sertailah kami sekarang kerana anda juga berhak untuk berjaya seperti kami. 

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

Email: norliazirajusoh@gmail.com
SMS / Whatsapp 018-2911768

No comments:

Post a Comment