Thursday 20 March 2014

Set Penyusuan Shaklee Untuk Senang Bangun Pagi.

Set penyusuan Shaklee teramatlah terkenal di kalangan ibu-ibu yang menyusu. Mesti ramai yang tertanya-tanya, "Kenapa?". Ini memang benar, kerana saya juga seorang ibu yang menyusu, dan saya mengamalkan pengambilan vitamin-vitamin tersebut. Kebaikan dan kelebihannya, memang terbukti!

Pengambilan set penyusuan Shaklee ataupun apa-apa saja milk booster TANPA teknik penyusuan yang betul, jarang sekali akan berjaya.

Pada fikiran anda pasti, “Mindset saja..” atau, “kebetulan saja..”. Ini terpulang kepada masing-masing individu, namun yang nyata, dah ramai ibu yang telah berjaya menyelesaikan masalah kekurangan susu badan dengan bantuan set penyusuan Shaklee dan teknik-teknik penyusuan yang betul.

Ini adalah set penyusuan Shaklee yang boleh membantu anda untuk tidur lena, dan bangun pagi dengan bersemangat!
Ostematrix mengandungi magnesium yang telah dikaji boleh membantu mendapatkan tidur yang lena dan tidak terganggu. Mereka yang menghidap insomnia boleh cuba ambil Ostematrix dengan Magnesium ni. Menurut kajian USDA, kekurangan Magnesium mengganggu aktiviti ‘elektrik’ dalam otak yang menyebabkan tidur terganggu.
Dan bila tidur lena pasti senang nak bangun pagi.

Set Eu For Pack ni lebih mantap bila diambil dengan ESP. 

Beberapa orang ibu cuba ‘bereksperimen’ dengan mengambil Shaklee dan tak ambil Shaklee. Hasilnya? Memang berbeza.

Antaranya yang ini:

set penyusuan shaklee

Sekiranya anda ada kekangan bajet, boleh hubungi saya untuk khidmat nasihat :)

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.

Email: norliazirajusoh@gmail.com
SMS / Whatsapp 018-2911768

No comments:

Post a Comment